The limit does not exist

12 Maj

Det är så många olika tekniska mokajänger hela tiden som kommer. Eller nya program och trender då, som jag inte riktigt hinner hålla koll på. Nu är det Instagram, Twitter, Pinterest och allt sånt. Nu har jag inget av det, och därigenom har jag ingen  koll på vad som händer och sker där, det lär ju skrivas mycket snask där. Rätt skönt att inte ha så mycket skit att hålla koll på, men det hade ju vart kul om man orkat.

Som det faller sig nu måste jag fråga mina vänner om man får kika lite på  sakerna de har. T.ex. vet jag att det ligger lite bilder uppe på Instagram från när jag åkte och skjutsade runt i en kundvagn kl 5 inatt. Dä vill man ju se. ”Får jag gyna litt på lill mobilen din?”

I övrigt går livet rätt fint. Det mesta flyter på, och jag har jättemycket ost i kylskåpet.